x تبلیغات
روزمرگی

وظیفه و اهمیت دبیرخانه چیست؟

 دبیرخانه یکی از واحدهای عملیاتی مهم در حوزه اداری است که وظیفه ثبت و مدیریت مرسولات در شرکتها و سازمانها را برعهده دارد. این واحد که در شرکتها و سازمانهای بزرگ می تواند یک حوزه و دفتر کاری مستقل با چند کارمند و مدیر داشته باشد مسئولیت کنترل و ثبت انواع مکاتبات عادی و محرمانه وارده و صادره را برعهده دارد. این مسئولیت در شرکتهای خصوصی معمولا برعهده مسئولین دفاتر می باشد. در ادامه به مزایای استفاده از نرم افزار دبیرخانه میپزدازیم.

در عمل، دبیرخانه دروازه اصلی ورود و خروج مکاتبات رسمی با مجموعه های خارج از سازمان است و مسئولیت کنترل کیفی محتوای املایی نامه ها، استفاده از سربرگهای مناسب، شیوه های ارسال متناسب با مکاتبه، شماره گذاری صحیح ، قابل ردیابی بودن، کنترل امضای مجاز و رسیدن نامه به گیرندگان را برعهده دارد. معمولا این واحد پاسخگوی ارباب رجوع، براساس مکاتباتی که با سازمان دارند و پیگیری کننده نتیجه انجام کارها و ارسال کننده پاسخ به سازمانها و افراد در قالب نامه های صادره می باشد.

در این مقاله به بررسی دبیرخانه سنتی و دبیرخانه مکانیزه (یا دبیرخانه آنلاین) می پردازیم و به دو سوال پاسخ می دهیم که «آیا می توان نرم افزار دبیرخانه را جایگزین دبیرخانه سنتی کرد یا خیر؟ » و «پیاده سازی نرم افزار دبیرخانه حرفه ای چه مزایایی برای یک مجموعه خواهد داشت؟ »

 مسئول دبیرخانه چه وظایفی بر عهده دارد؟

مسئول دبیرخانه نقش بسیار مهمی در یک شرکت یا سازمان ایفا می کند و نتایج حاصل از آزمایشهای تجربی نشان داده است. که اگر تعداد مکاتبه های یک سازمان یا شرکت زیاد باشند، مسئولین دبیرخانه به صورت تمام وقت درگیر ثبت نامه های وارده و ارسال نامه های صادره هستند.

در زمانهای قدیم نگهداری و ثبت این مستندات در دفاتر اندیکاتور کاغذی انجام می شد و در عصر فناوری، استفاده از نرم افزار دبیرخانه در کنار نرم افزار اتوماسیون اداری موجب بهینه شدن کارها در واحدهای دبیرخانه شده است.

با استفاده از نرم افزار دبیرخانه یار، یک یا چند تیم کاری اداری می توانند اطلاعات نامه های وارده و صادره سازمان را در دفاتر ثبت الکترونیک وارد نموده و آنها را با استفاده از اتوماسیون اداری در کارتابلها به گردش درآورند. شماره گذاری نامه ها به صورت خودکار انجام می شود و خطای انسانی نخواهیم داشت. سطح دسترسی افراد مختلف براساس سطح محرمانگی می تواند متفاوت باشد که در پیاده سازی نرم افزار باید مدنظر قرار گیرد.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%8

مزایای نرم افزار فروش برای کسب وکار

 حتما” برایتان این سوال پیش آمده است که از بین نرم افزارهای مختلف حوزه مالی، کدامیک برای کسب وکار من مفید و مناسب است.در بین مجموعه نرم افزارهای مالی، کاربرد نرم افزار حسابداری شناخته شده تر و نیازش در همه انواع کسب و کارها ملموس تر است.اما در مورد سایر نرم افزارهای مالی چطور؟

در این مبحث، به بررسی یکی از نرم افزارهای پرکاربرد این حوزه، یعنی نرم افزار فروش می پردازیم.

 نوع کسب و کار شما چیست؟

اگر کسب و کارتان، فروش کالا و خدمات است، قطعا به نرم افزاری برای نگهداری اطلاعات مشتریان و چاپ صورتحسابها نیاز دارید.

نرم افزارهای ساده و ارزانی برای صدور فاکتور آنلاین فروش در بازار وجود دارند. اما آیا انتظارتان از یک نرم افزار فروش در همین حد است؟

یک سیستم فروش تحت وب واقعی باید بتواند به افزایش فروش و درآمد شما کمک کند. به عنوان صاحب یک کسب و کار یا یک مدیر فروش، ایده های زیادی برای افزایش فروش دارید. میخواهید روند کار از بازاریابی تا تحویل کالا و وصول وجوه ساده تر و سریعتر انجام شود. نرم افزار فروش باید در این راه شما را یاری کند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%da%86%d9%87-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%8

مدیریت قیف فروش با نرم افزار فروش

 در نرم افزار CRM اصطلاح مدیریت قیف فروش یا مدیریت پایپ لاین فروش ( به انگلیسی pipeline management crm software ) بسیار پر کاربر است. مدیریت قیف فروش یعنی نظارت و هدایت مرحله به مرحله ارتباط خود با مشتری از لحظه ای که مشتری از وجود شما آگاه می شود تا زمانی که فروش قطعی شود.

برای هر محصول یا خدمت رقبای زیادی وجود دارد سرنخ (Leads) اولین مرحله از فرآیند فروش است شما به کمک ارتباط از طریق کانالهای ارتباطی و به کمک نرم افزار CRM افراد علاقه مند به محصول خود را پیدا می کنید .در مرحله بعدی مشتری را متقاعد می کنید از بین همه رقبا شما را انتخاب کند و در نهایت فروش را قطعی می کنید.

مسلما همه افرادی که با محصول ما آشنا می شوند از ما خرید نمی کنند شما به کمک مدیرت قیف فروش در نرم افزار CRM می توانید سرنخ های با کیفیت تولید کنید، علل ریزش مشتری از قیف فروش شناسایی کنید و با اندازه گیری مرحله به مرحله ارتباط با مشتری، استفاده از شاخص ها و گزارشات در ن نرم افزار فروش آنلاین قیف فروش را تا حد ممکن به استوانه فروش تبدیل کنید .

 مدیریت قیف فروش در نرم افزار فروش 

  • قیف فروش مناسب با محصول یا خدمت شرکت خودتان در نرم افزار فروش تعریف کنید.
  • سرنخ های با کیفیت بیشتر و در زمان کمتری به کمک نرم افزار فروش تعریف کنید.
  • در نرم افزار فروش استراتژی سرنخ های فروش تعریف کنید، سرنخ های را ارزش گذاری کنید، سرنخ های نا امید کننده را حذف کنید و هزینه و زمان در فرآیند بازاریابی کاهش دهید.
  • به کمک نرم افزار فرصتهای فروش مرحله به مرحله بدون فراموشی در پایپ لاین فروش جلو ببرید.
  • مدت زمات تبدیل سرنخ به فرصت فروش و تبدیل به مشتری را به کمک نرم افزار کاهش دهید.
  • دسترسی بازاریاب، کارشناس فروش و مدیران به بخشهای مختلف قیف فروش به کمک مجوزهای دسترسی نرم افزار محدود کنید.

 هدف گذاری فروش در نرم افزار فروش

هدف گذاری فروش بر اساس زمان : هدفهای فروش روزانه،هفتگی،ماهانه، فصلی و سالانه در نرم افزار تعریف کنید
هدف گذاری فروش بر اساس موقعیت محصول یا خدمات : با هدف‌گیری‌های فروش مناسب در نرم افزار فروش روی محصولاتی که سودآوری بیشتری دارند، تمرکز داشته باشید
هدف گذاری فروش بر اساس موقعیت جغرافیایی : نرم افزار مدیریت دقیقی بر مناطق و نواحی جغرافیایی در اختیارتان قرار می دهد امکان مشاهده و پیگیری مشتریان از گوگل مپ نیز وجود دارد
برای کارمندان فروش هدف گذاری کنید : عملکرد بازایاب،کارشناس فروش و مدیر فروش بر اساس اهداف زمانی تعیین شده زیر نظر بگیرید

 تعریف انبار کالا

نرم افزار فروش فروش این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید انباری از کالا در نرم افزار تعریف کنید و در هر انبار محصولاتی را قرار دهید تا در هنگام صدور فاکتور و پیش فاکتور آنلاین بتوانید به صورت مجزا به کالاهای هر انبار دسترسی داشته باشید این ویژگی بیشتر برای شرکت های مناسب است که چند دسته کالا جدا از هم برای فروش دارند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%81-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4/

چگونگی ارسال و دریافت فکس آنلاین

برای ارسال فکس رایگان ابتدا اطمینان حاصل کنید که دستگاه به برق و همچنین تلفن متصل می باشد. سپس دستگاه  نرم افزار فکس را روشن کنید. در مرحله ی بعدی شماره مورد نظر جهت ارسال فکس را شماره گیری نمایید. پس از این مرحله صفحاتی را که قصد ارسال آنها را دارید به ترتیب ترجیح دریافت در قسمت بالای دستگاه فکس قرار دهید.
( حتما به علامت جهت قرار گرفتن کاغذ توجه فرمایید ) . معمولا جهت نوشته شده رو با بالا است. درنهایت باید کلید FAX یا Send را فشار دهید. ارسال فکس یکی از مراحل مهم در طرز کار فکس می باشد. درحقیقت طرز کار فکس مهمترین نکته ای است که کاربران دورنگار باید نسبت به فراگیری آن اقدام نمایند .

دریافت فکس از دیگر نکات کلیدی در طرز کار فکس می باشد . برای فرستادن دورنگار لازم است به موارد زیر توجه نمایید :

  • مطمئن شوید که فکس کاغذ و جوهر کافی دارد.
  • منتظر صدای دریافت فکس می شویم و گوشی را برنمیداریم.
  • دستگاه فکس به صورت خودکار نسبت به چاپ صفحات دریافتی اقدام می نماید .
  • در ابتدا مطمئن شوید که دستگاه فکس به برق و همچنین تلفن متصل است.
  • سپس دستگاه فکس را روشن کنید.
  • فکس را در حالت اتوماتیک یا Fax قرار دهید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%8a%d9%8a-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%81%da%a9%d8%b3-%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

 

تقویم محتوایی چگونه ساخته می شود؟

 مرحله‌ی اول: موضوع/مخاطب خود را بشناسید

به ندرت پیش می‌آید که یک برند تنها برای یک گروه از مخاطبان محتوا انتشار دهد. اکثر کسب و کارها و سازمان‌ها واجد گروه‌های سهام‌داران و همچنین انواع مشتریان هستند و نظر هرکدام به محتوای خاص و متفاوتی جلب می‌شود.

به عنوان مثال، یک آژانس دیجیتال همچون شرکت، Modirtools، نه تنها قصد دارد محتوایی بسیار خوب برای مشتریان بالقوه‌اش که ، فرض بگیریم، به نظام‌های مدیریت محتوا علاقه دارند، تولید کند، بلکه همچنین، قصد دارد برای استخدامیان جدید بالقوه نیز محتوا تولید کند تا آن‌ها بدانند شرکتی که قصد دارند برای آن کار کنند از چه کیفیتی برخوردار است.

ارائه‌ی تعریف از انواع مختلف مخاطب کار یک شخصِ تنها نیست، بلکه حاصل گفت و گو میان تمام دپارتمان‌های سازمان شما است که نگاهی به بیرون دارند: فروش، بازاریابی، خدمات مشتری، منابع انسانی و غیره است.

علیرغم اینکه محتمل است تمرکز اصلی استراتژی محتوایی شما توسعه‌ی کسب و کار جدید (مثلاً تولید سرب) باشد، در صورتی که دسته‌های دیگر از مخاطبان را درنظر نگیرید، از نکته‌ای مهم غافل مانده و حتی در حق همکارانتان اجحاف می‌کنید.

هدف دیگر این جلسه‌ی بینادپارتمانی – به جز تشخیص دادن گروه‌های مختلف مخاطبان – تصمیم‌گیری در مورد وزن محتوایی است که میان مخاطبان مختلف توزیع می‌گردد. به عنوان مثال: ۷۵٪ خریداران کالای A 10% خریداران کالای B، ۱۰٪ مشتریان فعلی، ۵٪ استخدامیان جدید بالقوه.

باید از قبل بدانید که در هر ماه/فصل/سال قادر به انتشار چه مقدار محتوا هستید. می‌توانید این میزان را به شخص– ساعت تقسیم کرده یا ارزش مالی به آن تخصیص دهید.

اداره‌ی تولید محتوا به این شکل به شما کمک می‌کند تا به شکلی کاملاْ دقیق مشخص کنید به چه مقدار محتوا برای هر گروه از مخاطبان نیاز دارید. می توانید از نرم افزار فروش یار نیز استفاده کنید.

مرحله‌ی دوم: استفاده از دارایی محتوایی برای ساخت تقویم محتوا

معمولاً لزومی ندارد تمام محتوای مورد نظر را از هیچ تولید کنید. غالب کسب و کارها و سازمان‌ها موجودی‌ای ارزشمند از محتوا دارند که سابقاً از آن‌ها بهره‌ برداری کامل نشده است و در انتظار بازاریابی مبتکر نشسته‌اند که از آن‌ها گردگیری کند.

این دارایی‌های محتوایی احتمالاً به یکی از اشکال زیر خواهند بود:

یک مجموعه اسلاید از جلسات تمرین که آن‌ها را می‌توان به عنوان ویدئو، پستی در وبلاگ یا مجموعه اسلایدهای آنلاین مجدداً استفاده کرد؛
اطلاعاتی که از سامانه‌ی مدیریت ارتباط مشتری (CRM)، نظرسنجی‌ها یا حتی بخش مالی به دست می‌آید و قابلیت تبدیل شدن به نمودار اطلاعات یا موضوع خبری دارد؛
مهارت‌های همکارانتان که می‌توان در فرم ویدئو، فایل صوتی، یا مصاحبه‌ی مکتوب ارائه کرد؛ از بایگانی رایگان برای ذخیره محتوا استفاده کنید.
گزارش‌های رسمی که می‌توان در قالب یک سری پست وبلاگی بازنویسی کرد؛
پست‌های وبلاگی قدیمی که می‌توان با اطلاعاتی تازه به‌روزرسانی کرد یا، در صورتی که تمامشان در رابطه با یک موضوع باشند، ترکیبشان کرده و یک پست طولانی یا گزارش رسمی از آن‌ها استخراج کرد.
استفاده‌ی دوباره از دارایی محتوایی حقیقتاً مقدار قابل توجهی از دشواری‌های رسیدن به ایده‌های محتوایی جدید را هموار کرده و به شما کمک می‌کند شکاف‌های موجود در برنامه‌ی محتوایی خود را به شکلی کارآمد پر کنید. همچنین توجه داشته باشید که یک دارایی محتوایی می‌تواند به محتواهای متعددی ختم شود. به عنوان مثال، یک نمودار گرافیکی اطلاعات می‌تواند یک پست وبلاگی را حمایت کند، بدین نحو که صحت اطلاعات موجود در آن پست را تجزیه و تحلیل کند. همچنین می‌توانید از ویدئویی نیز استفاده کنید که به دیگر پی‌آمد‌های یافته‌های پست وبلاگی می‌پردازد.

در الگوی قابل دانلود ما فضایی تحت عنوان مخزن محتوایی وجود دارد که می‌توانید از فضای آن استفاده کرده، تمام ایده‌های محتوایی خود را در آن یادداشت کنید و پیش از انتقال آن‌ها به تقویم محتوایی به هر ایده یک نویسنده اختصاص دهید. حال قادر خواهید بود هر محتوا را حین شکل گرفتن بررسی کنید، در مورد فعالیت‌های اجتماعی و رویدادهای مرتبط با آن یادداشت اضافه کنید، و همچنین به بررسی ایده‌هایی بپردازید که هیچ‌گاه به مرحله‌ی انتشار نمی‌رسند اما منبع الهام دیگر ایده‌ها می‌شوند.

شما می‌توانید تاریخ‌های تقویم را تغییر داده و از آن مجدداً استفاده کنید. برای ساخت تقویم محتوایی می توانید از مجموعه نرم افزار رایگان یار نیز استفاده کنید.

 مرحله‌ی سوم: برنامه‌ریزی، انتشار، تبلیغ، بررسی و تکمیل محتوا

بهتر است جلسات برنامه‌ریزی تحریریه برای تمام افرادی که در تولید محتوا نقش دارند به صورت مرتب برگزار شده و پیش از ضرب‌العجل بعدی – چه ماهانه باشد چه فصلی – برنامه‌ریزی شود. این جلسات به شما کمک می‌کند تا محتوای مورد نظر را از انبار محتوا استخراج کرده و برای انتشار آن‌ها طبق یک چارچوب زمانی واقع‌گرایانه برنامه‌ریزی کنید؛ همچنین در این جلسات می‌توانید به فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی، لیست دریافت‌کنندگان اخبار از طریق پست الکترونیک و دیگر مسائل مربوط بپردازید.

در این جلسات برنامه‌ریزی می‌توانید به بررسی بازدیدها، تعامل‌ها و درآمد دوره‌های گذشته بپردازید تا بسنجید کدام محتوا موفق‌تر بوده (و احتمالاً بهتر است بیشتر شود) و کدام محتوا از موفقیت کمتری برخوردار بوده است (و احتمالاً لازم است بازاندیشی شود).

همچنین می‌توان از تجزیه و تحلیل (هم اینترنتی و هم اجتماعی) و اطلاعات درآمد برای تکمیل محتوایی که پیشتر منتشر شده استفاده کرد، برای مثال، استفاده از مطالب، مقدمه‌ها، لینک‌ به مطالب خارجی و غیره برای تقویت بازدید و تعامل.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%db%8c%da%a9-%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c%d9%85-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d8%a8%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c%d9%85%d8%9f%d8%b3%d8%a7%d8%a

ارتباط نرم افزار فروش با زیر سیستم های مالی چیست؟

 یکی از زیر سیستم های مالی نرم افزار فروش آنلاین یار می باشد، این بخش از سیستم مالی باید با سایر اجزا هماهنگ باشد و اطلاعات لازم جهت به روز رسانی سایر زیر سیستم ها را فراهم کند در ادامه به ارتباط این زیر سیستم با سایر اجزای سیستم های مالی می پردازیم.

 

ارتباط نرم افزار فروش و انبار

در بین سیستم های مالی نرم افزار فروش بیشترین ارتباط را با نرم افزار انبارداری دارد. تعریف کالا بخشی از سیستم انبار است که توسط فروش نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در اکثر بنگاه های اقتصادی بخشی یا تمام کالا های موجود در انبار جهت فروش عرضه می شود. پس از صدور فاکتور فروش کالا باید از انبار خارج شود و به خریدار تحویل گردد، در نتیجه نرم افزار انبارداری باید بتواند حواله های فروش را از سیستم فروش تحت وب صادر کند. طبیعی است اگر درمجموعه ای از روی فاکتور آنلاین فروش حواله انبار صادر شد، امکان ویرایش فاکتور باید بسته شود.

در بنگاه های اقتصادی کوچک مانند فروشگاه ها معمولا حواله انبار و فاکتور فروش همزمان صادر می شود و یا اصلا فاکتور فروش همان حواله انبار است. یعنی هم خریدار بدهکار می شود و هم موجودی مواد و کالا کسر میگردد(هم از نظر تعدادی و ریالی).اما در بنگاه های بزرگتر و تولیدی ها این دو بخش کاملا تفکیک شده می باشند.

در شرکتهای بزرگتر ممکن است یک فاکتور فروش در چند مرحله از انبار خارج شود و نرم افزار فروش باید این امکان را فراهم کند. همچنین ممکن است هنگام صدور فاکتور موجود بودن کالا در انبار و یا امکان رزرو کردن کالا نیز مورد نیاز باشد که در این حالت سیستم فروش باید بتواند از موجودی کالا مطلع شود.

در صورت ثبت برگشت از فروش نیز زیر سیستم فروش تحت وب باید امکانی را فراهم کند که بتوان رسید انبار را ثبت کرد.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%88-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%b2%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c/

سرویس فکس اینترنتی چیست ؟

ارسال فکس بدون نیاز به دستگاه فکس ، خط تلفن و نصب نرم افزار 

جهت ارسال فکس آنلاین، شما می توانید با ورود به حساب کاربریتان و انتخاب گزینه ارسال فکس ، متن دلخواه خود را به صورت فایل ، PDF , jpg , png و غیره بارگذاری کرده و به شماره فکس ( های ) مورد نظر ارسال نمایید .

بطور خلاصه می توان فرض کرد ، که این سرویس مانند ایمیل GMAIL و یا YAHOO شما می باشد که ورودی از دستگاه فکس رایگان و خروجی به دستگاه فکس را دارا می باشد و بدین ترتیب امکان ارسال نمابر را در هر مکان ، در هر زمان و با هر دستگاه متصل به اینترنت ( مانند کامپیوتر ، موبایل های هوشمند و … ) بدون نیاز به نصب نرم افزار و سرور ، مقدور می سازد . شما هیچگونه هزینه ای بابت مخابرات ، شماره فکس ، دستگاه فکس و غیره نداده و تنها اشتراک ماهانه پرداخت می نمایید . جزییات قیمت این سرویس در قسمت “تعرفه ها” موجود می باشد .

امنیت اطلاعات در سرویس نرم افزار فکس اینترنتی  :

 امنیت اطلاعات :

جهت بالا بردن بیشتر امنیت تبادل اطلاعات ، گواهی (SSL (Secure Socket Layer خریداری کرده و تمامی اطلاعات خود را با AES-256 bit رمزنگاری می کنیم.
هنگام انجام عملیات خرید شما به درگاه بانک ها هدایت شده و هیچگونه اطلاعاتی از جزییات حساب بانکی شما در پایگاه داده سایت ذخیره نمی شود .
استفاده از این سرویس برای اطلاعات غیر طبقه بندی شده می باشد و توصیه به عدم استفاده برای ارسال اطلاعات محرمانه میشود .

 معماری سیستم :

برای پایداری سرویس ، از معماری چند لایه ای و Firewall های پیشرفته استفاده می شود .

 امنیت فیزیکی :

تمامی تجهیزات در دیتاسنتر افرانت میزبانی می شوند . این دیتاسنتر از طریق فیبر نوری به شرکت زیر ساخت ایران ، مخابرات ایران ، شبکه فیبر نوری سازمان کنترل ترافیک تهران (TTCC) و شبکه فیبر نوری صدا و سیما (IRIB) متصل است ، که این امر پایداری سرویس های این شرکت به میزان قابل توجهی افزایش داده شده است . تجهیزاتی از قبیل ژنراتور دیزلی ، CHP و UPS پایداری برق را نیز تضمین می کند .

با توجه به داشتن گواهینامه ISO 27001 از شرکت بین المللی IMQ در دیتاسنتر و ممیزی سالیانه آن ، الزاماتی از جمله کنترل تردد در دیتاسنتر توسط حراست و دستگاه های biometric، ضبط و نگهداری تردد توسط دوربین های مدار بسته وحضور 24 ساعته تیم پشتیبانی انجام می گیرد که امنیت فیزیکی و پایداری سرورها و تجهیزات را می تواند به میزان قابل توجهی افزایش دهد .

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d9%81%da%a9%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

روش های بازاریابی نرم افزار

 اگر شما صاحب نرم افزار هستید و که نرم افزارهای آنلاین به فروش میرسانید، در اینجا چند روش بازاریابی  نرم افزار فروش ارایه میکنیم که به شما کمک میکند فروش خود را افزایش دهید. سعی کنید در هر مورد اطلاعاتی کسب کنید و ترکیبی از روشها که بیشترین خریدار را برای شما به ارمغان می آورد انتخاب کنید.

 1- بهینه سازی موتور جستجو ( SEO )

حفظ رتبه بندی در موتورهای جستجو یک مبارزه پایان ناپذیر است. برای این کار نیاز دارید از قواعد مشخص پیروی کرده و پیوسته وبسایت خود را بهینه کنید. تمرکز بر موارد زیر میتواند به شما کمک کند:

  •  بهبود محبوبیت لینک های سایت
  •  اضافه کردن محتوای جدید
  •  نظارت بر نتاج سایت
  •  تست کلمات کلیدی مختلف
  •  صرف وقت برای بهبود طراحی و قابلیتهای استفاده از سایت

فراموش نکنید شما نباید استراتژی بازاریابی نرم افزار خود را فقط روی این روش ایجاد کنید. بلکه برای نتایج بهتر آن را با روش های دیگری مثل روش های زیر ترکیب کنید.

 2- اشتراک گذاری نرم افزار در سایتهای دانلود نرم افزار

نرم افزار خود را در هر تعداد سایت دانلود نرم افزار که ممکن است ارایه دهید. یک فایل PAD (نرم افزار کاربردی قابل حمل) ایجاد کنید تا فرآیند ارسال نرم افزار آسانتر شود. با این کار مدیران سایتها نیز از برنامه شما استقبال میکنند. به حجم بازدیدی که از هر یک از این سایتها دریافت میکنید توجه کنید و وقت خود را صرف سایتهایی کنید که بیشترین مشتری را برای شما به ارمغان می آورند. یکی از مزایای اصلی ارسال نرم افزار به سایت های دانلود بدست آوردن لینک های بیشتر و افزایش محبوبیت لینک های سایت است. این یکی از مهم ترین تکنیک های بازاریابی نرم افزار است که رتبه بندی و جایگاه وبسایت شما را در در موتورهای جستجو افزایش میدهد. این روش همچنین کمک میکند بازدید از سایت شما افزایش یابد و به تبع آن فروش آنلاین نرم افزار شما نیز افزایش خواهد یافت. این یکی از بهترین روش هاست، از آن غافل نشوید.

3- بازاریابی وابسته ( همکاری در فروش)

شبکه گسترده ای از بازاریابان وابسته در اینترنت وجو دارد. بازاریابان وابسته افرادی هستند که محصولات شما را از طریق وبسایت خودشان تبلیغ میکنند و در ازای دریافت پوسانتی معین به فروش میرسانند. اما چرا شما باید از این روش برای بازاریابی نرم افزار خود استفاده کنید؟ زیرا شما بر اساس نتیجه و عملکرد به بازاریابان وابسته پورسانت پرداخت میکنید. پرداخت پورسانت میتواند به ازای هر بازدید ( Pay Per Click )، به ازای هر ثبتنام ( Pay Per Lead ) یا به ازای هر فروش ( Pay Per Sale ) یا ترکیبی از اینها باشد. طیف وسیعی از بازاریابان وابسته وجود دارند که به روش های مختلف نرم افزار شما ار ارایه میکنند. افرادی را انتخاب کنید که وبسایتشان مخصوص ارایه محصولات نرم افزاری است.

 4- کمپین پرداخت به ازای هر کلیک

موتور های جستجوی معروف در ازای دریافت مبلغی، تبلیغات را در کنار نتایج جستجو قرار میدهند. این روش تبلیغ ، پرداخت به ازای هر کلیک نام دارد. ایده پشت این تکنیک بازاریابی این است که موتور جستجو محصول شما را در جستجوی کلمات کلیدی که به آن مربوط است پیشنهاد میدهد و تبلیغ شما را در بالای صفحه نتایج نمایش میدهد. مهمترین ارایه دهندگان این سرویس عبارتند از Google AdWords و Yahoo Search. این روش طرفداران زیادی دارد اما بدلیل تقلب در کلیک ها مخالفانی هم دارد.

 5- ارسال خبرنامه

خبرنامه یک راه آسان برای ارتباط با مشتریان، طرفداران و بازاریابان وابسته است. موفقیت سیستم توزیع خبرنامه ایمیلی بستگی به پایگاه داده شما دارد که باید آن را به روز و دقیق نگه دارید. شما میتوانید با کمپین ارسال خبرنامه ایمیلی مشتریان و بازاریابان را هدف قرار دهید. همیشه برای برقرای ارتباط با مشتریان، از آنها اجازه بگیریدتا بتوانند نسبت به موضوع و محتوای خبرنامه شما آگاهی داشته باشند. روی محتوای ایمیل تمرکز کرده و آن را جذاب تر کنید. یک لینک برای لغو اشتراک از خبرنامه در یک مکان قابل رویت ارایه کنید. همچنین میتوانید از ویسایتهای انتشار رایگان مطبوعات استفاده کنید. البته شما میتوانید همیشه از روش سنتی هم استفاده کنید و مطالب خو درباره محصولات جدید یا اخبار مرتبط با شرکت خود را را در روزنامه ها یا مجلات تخصصی نرم افزار منتشر کنید. سعی کنید در این روش افراط نکنید زیرا ممکن است موجب شود مخاطبان با اطلاعات تکراری از محصولات نرم افزاری شما خسته و دل زده بشوند.

 6- در انجمن ها و وبلاگ ها شرکت کنید

سعی کنید برای عضویت در انجمن های تخصصی نرم افزار وقت بگذارید. به یاد داشته باشید برخی از مدیران انجمن ها ممکن است شما را از تبلیغ مستقیم منع کنند. بنابراین خلاقیت به خرج دهید. بسیاری از مخاطبان برای کسب اطلاعات از انجمن ها و وبلاگ ها استفاده میکنند. یک پست بلاگ که با موضوعات مورد بحث در ارتباط است اگر به صورت حرفه ای ارایه شود میتواند با استقبال مخاطب روبرو شود. در پست ارسالی آدرس وبسایت خود، نام محصول و در صورت امکان لینک فایل PAD نرم افزار را قرار دهید. سعی کنید از نام مستعار استفاده کنید. همچنین میتوانید یک شعار برای محصول نرم افزاری که میخواهید ارایه دهید انتخاب کنید.

 7- نوشتن مقاله

تعداد بسیار زیادی نشریات آنلاین در اینترنت وجود دارد که میتوانید مقالات مربوط به نرم افزارتان را در آنجا منتشر کنید. این یک روش بسیار آسان برای قرار گرفتن در معرض دید مخاطبان است که میتواند جایگاه شما را تحکیم کند. مقاله خوب باید حرفه ای نوشته شود. یک قانون طلایی برای نوشتن مقاله وجود دارد و آن این است: یک تیتر جذاب و توجه ویژه به محتوای مقاله. از تکرار اطلاعات موجود در اینترنت اجتناب کنید. مقاله شما باید ساده، پرمحتوا و دارای اصالت دارد. لحن حرفه ای را حفظ کنید و از خودتان تعریف نکنید. اطلاعات تماس خود و یک یادداشت کپی رایت در پایان مقاله اضافه کنید. همچنین آدرس سایت خود را عنوان کنید تا کسانی که به موضوع مطرح شده توسط شما علاقه مندند در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنند.

برای موفقیت در بازاریابی نرم افزار شما باید بهترین ترکیب بین روش های بالا را پیدا کنید. در مورد هر یک از آنها بیشتر یاد بگیرید .به خاطر داشته باشید هر کسب و کاری با کسب و کارهای دیگر متفاوت است و مقتضیات خود را دارد. بنا بر این شما باید خلاق و صبور باشید تا بهترین فرمولی را پیدا کنید که برای شما فروش بیشتری به ارمغان می آورد.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%87%d9%81%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1/

نرم افزار مدیریت فروش چیست و چه فایده ای دارد؟

 برای جذب سرنخ های (مشتریان بالقوه) جدید، شناسایی و اعتبارسنجی آنان، پیش بینی رفتار آنها، مسیر بندی برای بازاریابی بهتر و تمام کردن موفقِ فرانید سیستم فروش تحت وب این نرم افزارها بسیار کاربردی هستند. این پکیج های نرم افزاری ارائه شده، بخش لاینفک و حیاتی مدیریت سرنخ ها شده و آنان را برای افزایش بیشتر نرخ تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل، تواناتر می سازد.

در اینجا برخی دیگر مزایا را باتفاق هم بررسی میکنیم:

 تمرکز بر کسب و کار از جنس اتوماسیون

در این صورت هزینه ها کاهش یافته، زمان از دست رفته برای کارهای دستی و کارگری کمتر شده و در جهت کمتر شدن ریسک هم گامی برداشته شده است.کسب و کارها می توانند به شکل تاثیرگذار تری بر شایستگی های کانونی و مدیریت جامع ِ خود تمرکز کنند و زمان کمتری را صرف کارهای تکراری دستی کنند.

سهولت استفاده

یکی از موارد مهمی که استفاده از یک ابزار مدیریت نرم افزار فروش آنلاین را تسهیل می کند، واسطه کاربری شهودی محور و قابل اتکاست. یعنی در واقع کارِ کارشناسان فروش را به کمک تامین دسترسی سریع به داده ها و زنجیره های رابطه ای آنها، ساده سازی میکند. می توانید از نرم افزار برای افزایش نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل و کسب عواید بیشتر و افزایش لیست مشتریان، بطور کلی استفاده کنید.

 گزارش ها و تحلیل ها

برای بررسی اینکه آیا مبارزات تبلیغاتی و بازاریابی موثر واقع شده از اینگونه نرم افزارها کمک بگیرید. این نرم افزار در جهت بررسی میزان و حجم ترافیک مشتریان وارد شده به لیست اخیر و نیز اینکه نرخ تبدیل فعلی با آنچه برنامه ریزی کرده بودیم مطابقت دارد یا خیر، کاربرد خوبی دارد.توسط این نرم افزار موثر، عملکرد پیشین آنالیز شده، کمبودها کشف می شوند و نیز سود و عایدات فروش ارتقا خواهد یافت.

 تمرکز بیشتر بر فروش

در صورت استفاده از این نرم افزارها، نمایندگان نرم افزار فروش و کارشناسان بیشتر بر خودِ فروش تمرکز دارند تا بر روی فعالیت های دفتری و اداری. چراکه اطلاعات به روز شده مشتریان در دست است و براحتی می توان خدمات یا محصولات را به آنها فروخت. این نمایندگان قادر خواهند بود تا اطلاعات پایگاه داده را از هر کجا، در هر زمان که اراده کنند، بدست آورند.

 گزینه های سفارشی

در نظر داشته باشید، سامانه های فروش که برای شما عزیزان توصیه شده است، برای مطابقت با نیازهای سازمانی شما قابل سفارشی سازی ست. در این صورت می توانید داده های فروش منحصر بفرد را برای هر تیم خاص که انتخاب شده است، آماده کنید و از همین طریق، تاثیرگذاری و بهره وری را در فروش و بازاریابی ارتقا دهید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%af%d9%88/

نرم افزار فکس چیست؟

 نرم افزار فکس دستگاهی است که امکان ارسال و دریافت نامه های اداری با استفاده از خطوط تلفن دارد که به آن دورنگار نیز می گویند.

مکانیزم کار این دستگاه بدین صورت است که کاغذ در دستگاه وارد شده و اسکن می شود و سپس از طریق تلفن ارسال می شود .

فکس ها نوشته یا همان نامه های اداری را به کدهای مناسب برای ارسال در خطوط تلفن تبدیل می کند .

این کار توسط فکس های مبدأ اتفاق می افتد ، پس از تبدیل نوشته به سیگنال های قابل ارسال در خطوط تلفن و ارسال آن به فکس دیگر ، فکس مقصد سیگنال های دریافتی را به نوشته تبدیل می کند و نوشته ها بر روی کاغذ چاپ می شوند .

انواع دستگاه های فکس :

  • لیزری
  • کاربنی
  • حرارتی

هر نوع دستگاه فکس آنلاین با توجه به نیاز شرکت آن مشخص می شود .

به طور مثال در یک شرکت کوچک که تعداد نامه های اداری ارسالی و دریافتی کم است.

استفاده از فکس های حرارتی که دارای سرعت کم است مناسب تر می باشد یا در شرکت متوسط که تعداد فکس ها زیاد نیست و تنها یک نفر (مثلاً منشی) از فکس استفاده می کند ، فکس کاربنی که سرعتی متوسط دارد نیاز شرکت را مرتفع می سازد.

و در شرکت بزرگ که چندین نفر از دستگاه فکس استفاده می کنند بهتر است از نوع لیزری استفاده شود که سرعت بالایی دارد.

 فکس های حرارتی یا فکس های ترمال (Thermal) :

اسم این فکسها از نحوه عملکرد آنها برای چاپ روی کاغذ های مخصوص خود گرفته شده است.

که با استفاده از سنسور حرارتی مبادرت به چاپ فکس  رایگان مورد نظر روی کاغذ حرارتی مخصوص خود میکند.

این عمل تا حدود زیادی شبیه عملکرد دستگاههای کارت خوان و خود پردازها خواهد بود.

پس متوجه شدیم که خصوصیت اصلی این فکسها کاغذ مخصوص آنها و مکانیزم حرارتی چاپ روی کاغذ ها است.

این ویژگی مثل تمام فکسهای دیگر دارای مزایا و معایبی البته از دید کاربران مختلف خواهد داشت.

 فکس های کاربنی:

اساس کار با فاکسهای حرارتی یکی است فقط فرقی که وجود دارد در این مطلب است که دیگر از کاغذ حرارتی خبری نمیباشد و فاکس های دریافتی بر روی کاغذ A4 معمولی چاپ میگردد . کالای مصرفی در این مدل ها کاربن مخصوص میباشد این کاربن دقیقا کار کاغذ حرارتی را انجام داده بر روی عناصر گرمایی عبور کرده و کار چاپ بر روی کاغذ را انجام میدهد . نوع کاربن مصرفی در هر برند و مدل متفاوت میباشد .

توجه داشته باشید که حتما فاکسی را تهیه نمایید که کاربن آن برای سالیان متمادی در بازار وجود داشته باشد زیرا تا زمانی که شما دستگاه خود را دارید احتیاج به این کاربنها برای دریافت فاکس دارید .سرعت و کیفت نسبت به فاکسهای حرارتی کیفت بالاتری دارد . توجه داشته باشید اگر حجم بالایی از دریافت فاکس را دارید این دستگاه چه از لحاظ هزینه نگهداری و چه از لحاظ مواد مصرفی مرقوم به صرفه نمیباشد.

 دستگاه فکس لیزری:

قابلیت های متنوع، مقاومت کاری بالای دستگاههای پاناسونیک موجب برتری این برند نسبت به دیگر برندها شده است .

لوازم و تجهیزات ستفاده شده در فکسهای پاناسونیک ارزان و در دسترس می باشد .

این دستگاه ها در مدل های دو کاره ، سه کاره و چهار کاره به بازار عرضه می‌شود .

یکی از مهمترین قابلیت های این دستگاه ها اتصال به شبکه کامپیوتر و خروجی پورت LAN و USB می باشد .

فکسهای بی سیم تمام نیاز های شما را پوشش می دهد.

ماندگاری چاپ روی کاغذ در دستگاه لیزری پاناسونیک بسیار بالاست.

این دستگاه ها دارای جعبه خشاب بابت نگهداری کاغذ می باشند و همچنین در نبود کاغذ دارای حافظه هستند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%81%da%a9%d8%b3-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%81%da%a9%d8%b3/

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد