x تبلیغات
روزمرگی

تقویم مناسب برای مشکل مدیریت زمان چیست؟

اگر در انتظار یک مراسم خاص هستید، یا با وجود مشغله های فراوان، میزبان مراسمی هستید؛ باید حساب روز ها و برنامه هایتان را داشته باشید. گاهی ممکن است برای همه ما پیش بیاید که روز ها از دستمان در بروند و حتی ندانیم امروز چندم یا چند شنبه است یا بخواهیم تبدیل تاریخ انجام بدهیم.

در این شرایط وجود یک تقویم آنلاین به شما کمک می کند. تقویم آنلاین یار یک نمونه مناسب برای شما است. شما در این تقویم می توانید تمام رویداد ها، قرار ها و لیست یادآوری هایتان را وارد کنید. 

اگر مشکل مدیریت زمان دارید و در طول روز برای انجام کارهایتان به مشکل می خورید، راه های متخلفی را می توانید برای حل این مشکل امتحان کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از لیست کار ها است. می توانید این لیست را در تقویم آنلاین همیشه همراه خودتان داشته باشید. 

منبع:

https://www.eghtesadnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/458782-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D9%87%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%B4%D8%AF%D9%87

آشنایی با مزایای استفاده از تقویم محتوا

 بازاریابان محتوای باهوش از تقویم‌های محتوا استفاده می‌کنند. استفاده از تقویم محتوا با مزایای زیادی همراه است. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

 

۱. تقویم محتوا باعث ایجاد ثبات می‌شود

چه بخواهید یا نخواهید، به‌محض اینکه انتشار محتوا را شروع و بازدیدکننده جذب می‌کنید، باید از نظر زمان و تناوب ثبات داشته باشید. به‌عنوان‌مثال، اگر هفته‌ای دو پست وبلاگ در روزهای دوشنبه و چهارشنبه منتشر می‌کنید، مخاطبان شما انتظار دارند که این تناوب را حفظ کنید.

 ۲. می‌توانید از قبل برای محتوای حساس به زمان برنامه‌ریزی کنید

برخی موضوعات محتوایی باید در یک ‌زمان خاص منتشر شوند تا اثربخشی داشته باشند. به‌عنوان‌مثال، محتوایی که تعطیلات را مورد هدف قرار می‌دهد، حساس به زمان است. بنابراین استفاده از تقویم محتوا به شما امکان می‌دهد محتوای حساس به زمان را پیش از موعد ترسیم کنید. و به این ترتیب زمان کار را از قبل برنامه ریزی کنید.

 ۳. با نقاط عطف برند/شرکت همسو شوید

محتوا باید رویدادهای مهم مانند راه‌اندازی محصول و تبلیغات جدید را تقویت کند. در طول سال‌ها مشاوره به شرکت‌ها در خصوص نحوه تولید محتوا، مشخص‌ شده که بسیاری از شرکت‌ها هنگام گنجاندن نقاط عطف شرکت در تقویم محتوای خود، فرصت‌های زیادی را نادیده می‌گیرند. رویدادهای مهم مانند راه‌اندازی محصول، سالگردها، دستاوردهای کلیدی، استخدام افراد شناخته‌ شده و غیره باید در تولید محتوا گنجانده شوند. بر اساس مشاهدات من، حتی اگر این موضوعات در مقایسه با انواع دیگر محتوا « کمتر هیجان‌انگیز» هستند، اما آن‌ها برای ایجاد هویت و برجسته شدن یک برند بسیار مفید هستند.

 ۴. تقویم محتوایی مشارکت در بین اعضای تیم را آسان‌تر می‌کند

اگر چندین عضو در تیم شما محتوا یاد می‌کنند، تقویم محتوای شما می‌تواند به‌عنوان یک ابزار مشارکتی عمل کند تا افراد بتوانند ایده‌های موضوعی خود را در آن اضافه کنند.

 ۵. یک بایگانی از تمام مطالب منتشر شده دارید

شما در یک مقطع زمانی می‌خواهید بدانید که قبلا چه موضوعات محتوایی را منتشر کرده‌اید و چه زمانی. تقویم محتوای شما می‌تواند به این امر کمک کند. به‌علاوه، یک فهرست از دارایی‌های محتوایی موجود در اختیار شما قرار می‌دهد، تا اگر بخواهید آن‌ها را دوباره استفاده یا منتشر کنید، به‌راحتی در دسترستان باشند. همچنین می توانید از نرم افزار آنلاین بایگانی موجود در سایت یار نیز استفاده کنید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c%d9%85-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7/

نرم افزار دبیرخانه نسبت به سیستم سنتی چه برتری دارد؟

 مزایای استفاده از نرم افزار دبیرخانه نسبت به سیستم سنتی:

عدم نیاز به دفتر اندیکاتور چاپی
سادگی مراحل ثبت و ارسال مکاتبات
دسترسی سریع به محتویات نامه های ثبت شده با استفاده از جستجوی پیشرفته
ارجاع نامه های ثبت شده با یک کلیک و عدم امکان مفقود شدن ارجاعات و نامه های ارسالی
دسترسی سریع به مکاتبات و انجام فرآیندهای اداری به سریعترین روش
عدم نیاز به تخصیص فضای اضافه و تجهیزات در مجموعه و صرفه جویی در هزینه ها
وجود محیط یکپارچه برای ذخیره سازی نامه ها و عدم مفقود شدن اسناد
عدم استهلاک اسناد و تاثیرگذاری شرایط محیطی و مثل گرما، رطوبت و بر روی مکاتبات ثبت شده
عدم وجود خطر برای اسناد و پرونده ها به دلیل حوادث مثل آتش سوزی و امکان تهیه نسخه پشتیبان از مکاتبات ثبت شده
شفافیت سوابق و امکان پیگیری نامه های مهلت دار
در دسترس بودن اطلاعات و گزارشها و مکاتبات اداری سازمان در محیط اتوماسیون اداری ابری
مشخص بودن روال گردش مکاتبات و پیاده سازی چارت سازمانی و در نتیجه گردش مکاتبات بر اساس سلسله مراتب اداری
امکان دسترسی و رسیدگی به نامه ها و دورکاری (از هر جا و در هر زمان)
امکان پیگیری یک نامه و چرخه طی شده آن توسط درختواره ارجاعات
امکان اعمال سطوح دسترسی به کاربران و طبقه بندی اسناد بر اساس محرمانگی
ارسال سریع و آسان فکس با استفاده از محیط نرم افزار و مشخص بودن زمان بندی ارسال
محیطی یکپارچه برای دسترسی به کل محتویات و اطلاعات مورد نظر شامل نامه ها
نظارت کامل بر نظام اداری، گردش نامه و عملکرد افراد و پیاده سازی سازمانی منظم و پاسخگو

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%86/

مزایای استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری آنلاین

 مزیت‌های استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری آنلاین شامل موارد زیر می‌شود:

مزیت پیاده سازی نرم افزارهای اتوماسیون اداری در سازمان‌ها این است که باعث کاهش هزینه‌های جاری و صرفه جویی در وقت نیروی کار سازمانی به منظور استفاده بهینه از توانایی‌های فردی پرسنل سازمان می‌شود.

بایگانی اسناد و مدارک به صورت کاغذی، نگهداری سوابق و همگام سازی فعالیت‌های مختلف اقدامات بدون بازده در سازمان‌ها هستند که با پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری آنها از چرخه امور و وظایف سازمانی حذف شده و سازمان به سمت بهینه سازی پیش می‌رود.

نرم افزارهای اتوماسیون اداری امکانات فوق‌العاده‌ای نظیر کنفرانس تلفنی، پیام رسانی و ... را در اختیار مدیران سازمان قرار می‌دهند که مدیریت کارکنان را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.

با استفاده از سیستم کارتابل آفلاین که در این نرم افزار طراحی شده است، کارها بدون محدودیت و در هر زمان و هر مکانی به راحتی انجام می‌شود و دسترسی به این سیستم برای افراد در هر شرایطی میسر خواهد بود.

با پیاده سازی سیستم نرم افزاری اتوماسیون اداری فرایندهای تکراری، اشتباهات و فرایندهای بدون بازده نظیر ثبت اسناد و مدارک به صورت کاغذی در عملیات سازمانی به حداقل می‌رسد و پرسنل می‌توانند انرژی خود را صرف امور مهم سازمان نمایند.

منبع:

https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/39764-yegane-automation-application

مزایای استفاده از فکس اینترنتی چیست؟

 فکس اینترنتی مزایای بسیار زیادی دارد. برای مثال سیار بودن آن یکی از بزرگ‌ ترین مزایا به شمار می‌آید. به کمک این شیوه شما می‌توانید در هر زمان و مکانی و تنها با دسترسی به یک شبکه اینترنت، برای ارسال یا دریافت فکس اقدام کنید. البته این تنها مزیت فکس آنلاین نیست. این شیوه از جهات بسیاری سودمند است. با کمک فکس آنلاین فرآیند ارسال این فایل در کسب‌ و کار شما راحت‌تر خواهد شد. در ادامه به صورت مفصل‌تری به مزایای استفاده از این شیوه می‌‌پردازیم.

انعطاف‌پذیری

یکی از بهترین مزایای استفاده از فکس آنلاین، انعطاف‌پذیری فوق‌العاده آن است. همانطور که گفتیم تنها با اتصال به اینترنت و دارا بودن یک گوشی هوشمند و البته کامپیوتر می‌توانید به صورت آنلاین هر چیزی را فکس کنید. این کار برای شما بسیار انعطاف‌پذیر است و شما را از شر دردسرهای خرید سخت‌‌افزارها و نرم‌افزارهای متعدد، هزینه‌های نگهداری و تعمیر آن‌ها خلاص می‌کند.

بدون نیاز به پرداخت هزینه تلفن

شما برای ارسال فکس به شکل سنتی، به یک خط تلفن ثابت نیاز دارید تا با سیگنال‌های آنالوگ را انتقال دهید. مشخصاً استفاده از این شیوه می‌تواند برای شما هزینه‌بردار باشد و البته این هزینه می‌تواند بسته به موقعیت جغرافیایی شما متفاوت باشد. هزینه ارسال فکس برای مسافت‌های دورتر می‌تواند منجر به بالا رفتن هزینه‌های تلفن ثابت شود. اما فکس اینترنتی می‌تواند به شما کمک کند که در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

اگرچه شما برای فکس آنلاین هم باید بودجه‌ای را در نظر بگیرید، اما فراموش نکنید که این نرخ به نسبت هزینه‌های سرویس‌ فکس معمولی بسیار کمتر خواهد بود. با کمک این شیوه ارسال فکس، شما در درازمدت می‌توانید به صورت قابل توجهی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. خصوصاً از هزینه‌های اصلی یعنی خرید دستگاه و نگهداری از آن به دور خواهید بود. تنها کاری که باید بکنید این است که هزینه اشتراک ارسال فکس آنلاین را بپردازید.

ایمنی بالا

یکی از دغدغه‌های اصلی هنگام استفاده از فکس سنتی، ایمنی است. بروز مشکل در امنیت فکس‌ها، خصوصاً نمونه‌هایی که باید محرمانه باشند، تجربه خوشایندی برای هیچ فرد یا کسب‌وکاری نیست. خطوط تلفن سنتی برای ارسال فکس می‌توانند به راحتی رهگیری شوند. این مسئله می‌تواند در افشای محتوای فکس تأثیرگذار باشد. به علاوه اینکه افرادی که در نزدیکی محل دستگاه قرار دارند، می‌توانند اسناد فکس شده را مشاهده کنند.

اما این حالت در ارسال فکس اینترنتی وجود ندارد. در اصل با استفاده از قابلیت ذخیره رمزنگاری ‌شده که به کمک فضای آنلاین قابل انجام است، فکس‌ها در ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین حالت ممکن به دست افراد می‌رسند. این حالت بسیار امن‌تر از آن چیزی است که می‌توانید تصور آن را بکنید.

 

منبع:

https://sms.ir/blog/guides/automation-integrations/internet-fax/

آشنایی با تئوری حسابداری

 تئوری اثباتی حسابداری به عنوان پایه ای ترین مطلب در علم حسابداری است. همانگونه که برای تمامی علوم مختلف، فلسفه و منطقی وجود دارد، تئوری حسابداری هم منطق و فلسفه علم حسابداری است، به این معنی که در تئوری حسابداری معنی و دلیل پذیرش اصول حسابداری آموخته می شود و این آگاهی باعث می شود علم حسابداری کاربردی تر و قابل اجرا تر شود.

حسابداری، زبان ارتباطی بین مدیران مالی در دنیای اقتصادی کنونی است. این زبان با شیوه های مختلف انتقال مفاهیم، اطلاعات مختلف را در اختیار نیازمندان اطلاعات مالی مجموعه های اقتصادی قرار می دهد، اما مهم ترین شرایط برای دریافت و استفاده هر چه بهتر از این اطلاعات، آگاه شدن از فلسفه یا تئوری حسابداری است. این آگاهی باعث می شود که چگونگی به وجود آمدن اصول و روش ها برای افراد آشکار شود و لذا حسابداران و استفاده کنندگان از اطلاعات حسابداری، سهولت بیشتری در توانایی انتقال اطلاعات و مفاهیم داشته باشند.

منبع:

https://faradars.org/courses/fvacc103s01-economic-consequences-of-accounting-and-positive-theories

چگونه از سرویس‌های فکس آنلاین استفاده کنیم؟

 سرویس‌ دهندگان فکس اینترنتی زیادی سرعت بالا، ارسال فکس بدون دردسر و با هزینه‌ی کم را پیشنهاد می‌دهند. این ارائه دهندگان سرویس ارسال و دریافت اسناد را به وسیله‌ی وبسایت یا اپلیکیشن آسان کرده‌اند.

این مراحل را برای ارسال فکس به کار بگیرید:

اشتراک یک سرویس دهنده‌ی فکس آنلاین را تهیه کنید

متن فکس را بنویسید و اسناد را ضمیمه کنید

شماره‌ی فکس دریافت کننده را وارد کنید

بر روی ارسال کلیک کنید

دریافت کننده چه دستگاه فکس داشته باشد یا چه از فکس آنلاین استفاده کند فکس شما را دریافت می‌کند. با فکس آنلاین حتی بر بسیاری از معایب فکس سنتی چیره شدند، به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارهای نوپا فکس اینترنتی را ترجیح می‌دهند.

بسیاری از این ارائه دهندگان سرویس افزونه‌هایی برای مرورگرها را هم ایجاد کرده اند. این به کاربران اجازه می‌دهد از مراحل پیچیده‌ی استفاده از سرویس ایمیل و امکاناتشان برای تبدیل ایمیل به فکس و فکس به ایمیل جهت ارسال و دریافت فکس عبور کنند.

با استفاده از فکس آنلاین می‌توانید در هزینه‌ی خرید دستگاه فکس صرفه جویی کنید. حتی به شما کمک می‌کند اسناد را به صورت دیجیتالی آرشیو کنید، این موضوع در فکس آفلاین نیاز به اسکنر برای اسکن اسناد و سپس ذخیره‌ی آن‌ها دارد.

منبع:

https://daftareshoma.com/blog/ways-to-send-online-fax/

آشنایی با فاکتور آنلاین

فاکتور، یکی از اولین مواردی است که در فضای امور مالی تجاری با آن آشنا می‌شوید. فاکتورفروش، یکی از ابتدایی‌ترین اسناد مالی کسب‌وکارهاست که فرایندهای مربوطه را مدون می‌کند. این سند تجاری باید مهر و زمان معامله، شرح کالا و خدمات و مبالغ رد‌وبدل شده، شرایط معامله، روش پرداخت و غیره را ثبت کند.

کسب‌وکارهای سنتی، هنوز هم از فاکتورهای کاغذی استفاده می‌کنند. مثلا اگر به یک فروشگاه مبلمان یا حتی لوازم الکترونیکی بروید، فاکتور را در یک پاکت به شما تحویل می‌دهند.

اما کسب‌وکارهای دیجیتال چطور؟ مثلا اگر از دیجی‌کالا یا فروشگاه‌های آنلاین خرید کنیم، چه؟ تا به حال به فاکتور فروشی که برایتان ارسال می‌شود، دقت کرده‌اید؟ یک صفحه‌ی پرینت شده، که اطلاعات به صورت اتوماتیک در آن درج شده‌اند. دیگر نیازی به فرایندهای دستی نیست.

در اصل صدور فاکتور انلاین، هم باعث صرفه‌جویی در زمان کسب‌وکار می‌شود و هم خطا را به حداقل میزان می‌رساند.

منبع:

https://www.parsnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/683599-%D9%81%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B5%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86

حسابداری ابری چیست؟

 حسابداری ابری به انجام وظایف اساسی حسابداری، مانند مدیریت و متعادل کردن حساب‌ها، با استفاده از نرم افزاری که در فضای ابری قرار دارد و اغلب در یک مدل خدماتی ارائه می‌شود، اشاره دارد. کارکنان یا حسابداران شخص ثالث می‌توانند حساب‌های پرداختنی، حساب‌های دریافتنی، دفتر کل و بسیاری موارد دیگر را مدیریت کنند. درست مانند سایر سیستم‌های مبتنی بر ابر، نرم افزار حسابداری ابری به جای هارد دیسک یا سرور محلی بر روی پلتفرم ارائه‌ دهنده ابر اجرا می‌شود. کاربران از طریق اینترنت به ابزارهای مورد نیاز خود دسترسی دارند، به این معنی که کارمندان یا حسابداران شخص ثالث برای درک وضعیت مالی کسب‌ وکار نیازی به حضور در مکان خاصی ندارند.

منبع:

https://www.chargoon.com/what-is-cloud-accounting/

نرم افزار بایگانی اسناد چیست؟

 امروزه اکثر سازمان‌ها، مراکز اطلاعاتی برای ایجاد و نگهداری اطلاعاتی از قبیل تصاویر، نقشه ها و… به نرم افزار بایگانی اسناد نیازمند است. این نرم افزار امکان مدیریت و طبقه بندی نامه و نگهداری آن ها را فراهم نموده است، تا در زمان نیاز با جستجوی سریع به تمامی فایل ها و مستندات الکترونیکی سازمان دسترسی داشته باشید.

علت استفاده از نرم افزار بایگانی اسناد این است، که به دنبال حذف روال کاغذی سازمان‌ها به دنبال برنامه‌هایی هستند، که روال کار را سریع تر و عملکرد را بهبود بخشد. البته باتوجه به این که نرم افزار دبیرخانه و بایگانی برای بایگانی پرونده پرسنل استفاده زیادی دارد، کارشناسان بایگانی حتما باید با اصول بایگانی پرونده های پرسنلی آشنایی داشته باشند.

منبع:

https://www.ariansystem.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86/

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد