نامه وارده چیست؟
کم نیستند شرکت ها و سازمان هایی که هنوز نامه اداری خود را به صورت سنتی و دستی در دفتر اندیکاتور ثبت می کنند. بنابراین هر سازمانی روال ثبت نامه های وارده و صادره در دفتر اندیکاتور متفاوتی را دارد. اما مراحل ثبت نامه به صورت کلی در همه جا یکسان است و ممکن است در جزئیات تفاوت داشته باشند. در این مطلب قصد داریم روال ثبت نامه در دبیرخانه سنتی را بیان کنیم.
نامه وارده نامه ای است که به روش های مختلف وارد سازمان ما می شود. یا به صورت فیزیکی، فکس، ایمیل و… ممکن است وارد سازمان ما شوند. برای ثبت و کنترل نامه های وارده میتوانیم از بهترین نرم افزار دبیرخانه یار استفاده کنیم.
منبع:
https://yeganehsoft.com/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/