اگر به دنبال خرید یک اتوماسیون اداری آنلاین  کارآمد و مناسب برای سازمان یا شرکت خود هستید، قبل از هر اقدامی لازم است با امکاناتی که این سیستم به شما ارائه می‌دهد، آشنا شوید از جمله اینکه:

  1. اتوماسیون اداری می‌تواند مکاتبات اداری درون سازمانی و بیرون سازمانی شما را مدیریت کرده و آنها را مکانیزه کند.
  2. از آنجایی که این نرم افزار دارای قابلیت گزارش گیری است، کمک می‌کند تا بتوانید گزارش‌های دقیق و کاملی از امور و وظایف داخل سازمان داشته باشید.
  3. چون تمام کارکنان و پرسنل سازمان به این نرم افزار متصل هستند، شما می‌توانید با استفاده از آن اطلاع رسانی‌های لازم را انجام دهید.
  4. سیستم اتوماسیون اداری می‌تواند یک پایگاه اطلاعاتی متمرکز برای مدیریت راحت‌تر بر روی اطلاعات تماس کاربران و مخاطبان در مجموعه شما باشد.
  5. این نرم افزار می‌تواند به راحتی با دیگر نرم افزارهای موجود در شرکت شما ارتباط داشته و با آنها یکپارچه شود.
  6. با دسترسی همزمان به ویندوز، وب و موبایل به شما کمک می‌کند تا بتوانید به آسانی با هر ابزاری که در اختیار دارید، به نرم افزار اتوماسیون متصل شوید.
  7. محیط کاربری این نرم افزار به‌گونه‌ای طراحی شده تا کارکنان و پرنسل احساس راحتی بیشتری با آن داشته باشند.

منبع:

https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/39764-yegane-automation-application